środa, 26 listopada 2014

Po pierwsze :)

Pierwszy post- chyba ten najtrudniejszy...
Może zacznę krótko i na temat. Bloga chciałam mieć zawsze, jednak jakoś nie potrafiłam wcześniej tego ogarnąć. Dziś gdy jestem mamą , jestem bardziej zorganizowana i myślę, że podołam kolejnemu wyzwaniu jakim jest systematyczne wrzucanie postów...
Blog "Nie pszczółka, ale Maja" będzie poświęcony mojej 9 miesięcznej córce Maji.
Tematyka: przede wszystkim moda, jednak wybaczcie mi, jeśli w którymś z postów odbiegnę od głównego tematu. 


Co do samej Maji:
Na dzień dzisiejszy moja malutka ma 9,5 miesiąca i nosi rozmiar 74. 
Zwykle pogodna, grzeczna i bardzo bystra. Mimo, iż ma dopiero kilka miesięcy już widzę, że ma swój "charakterek". Jest uparta i taka troszkę "Zosia samosia" , czasem aż strach pomyśleć co będzie dalej. 

Troszkę o mnie: 
Mam na imię Paulina, mam 24lata i jestem fotografem. 
Zdjęcia robię przede wszystkim dzieciom , u siebie w domu , stąd też część moich zdjęć będzie zrobiona na sztucznych tłach :)

Więcej o nas dowiecie się  czasem a póki co zapraszam na zapoznanie się z Mają: 








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz